Jdi na obsah Jdi na menu
 


Změny pro letošní sezónu

- jezdec může v průběhu celého šampionátu (18 závodů Grand Prix) použít celkem šest motorových jednotek

- noví jezdci poprvé od roku 2010 nemůžou být součástí továrních týmů, ale prvním rokem pouze satelitních. Toto nařízení se netýká tovární stáje Suzuki, která nemá v mistrovství světa svůj satelitní tým.

- minimální hmotnost motocyklů zůstává stejná + 2kg (například 150kg v případě čtyřválce)

- jednotky GPS může na závodní motocykl nainstalovat pouze Dorna z důvodu zatraktivnění televizních přenosů a na jednotky CPU připojit jakýmkoliv způsobem

- přední kompozitní brzdové kotouče musí mít maximální průměr 320mm

- nejsou dovoleny speciální konstrukční materiály MMC (Metal Matrix Composite) a FRM (Fiber Material Matrix)

- snižuje se počet pneumatik z dvaceti na osmnáct. Celkem osm předních a deset zadních hladkých pneumatik dostupných ve specifikacích “A“ a “B“.

- není povoleno použití snímače teploty pneumatik

- není povoleno použití proměnlivého časování ventilů a systém proměnlivého zdvihu ventilu motoru  za pomocí elektrických nebo hydraulických systémů

- není povoleno použití variabilního výfukového systému

- není povolen systém dvojí spojky známý jako DSG

- není povolena automatická spojka. Je možné použít manuální převodovku s malou podporou řazení.

- není povolen systém plynule měnitelných převodů známý jako CVT

- není povolen elektrický / elektronický systém řízení tlumičů

- maximální tlak vstřiku paliva bude 10 barů

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář